Obluga administracyjna biura

    • Obsługa skrzynki mailowej;
    • Prowadzenie kalendarza spotkań, imprez i wyjazdów służbowych – przypominanie o nadchodzących wydarzeniach;
    • Sporządzanie umów wszelkiego rodzaju;
    • Redagowanie pism, ogłoszeń, umów;
    • Sporządzanie sprawozdań i bilansów;
    • Rekrutacja pracowników (przygotowywanie ogłoszeń o pracę, weryfikacja aplikacji, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych);
    • Sporządzanie umów o prace, zlecenia i dzieła na podstawie uzyskanych informacji;
    • Prowadzenie dokumentacji pracowników;
    • Opracowywanie regulaminów;
    • Zaopatrzenie biura w materiały piśmiennicze;
    • Organizacja wyjazdów służbowych (rezerwacja biletów, noclegów, wyżywienia, wynajem samochodów, itp.);
    • Obsługa floty samochodowej (kilo metrówka, pilnowanie przeglądów technicznych, polis OC i AC);
    • Nadzorowanie obiegu dokumentów i korespondencji;
    • Archiwizacja dokumentów;
    • Pozyskiwanie ofert z zakresu leasingu, kredytów, kont bankowych, ubezpieczeń itp.;
    • Wyszukiwani informacji gospodarczych (konkurencji, targów, wsparcie przy pozyskiwaniu zleceń);
    • Inne indywidualne zlecenia.

W razie pytań lub wyceny, prosimy o kontakt z biurem.